Svar på Frågorna


Hur många unika besökare har du?
svar: Beroende på hur aktiv jag är på bloggen brukar det ligga runt 200 unika besökare.
Vilken är din favorit blogg?
svar: Det fanns en tid då jag följde kissies blogg som ev slav. Såg det lite som ett beroende. Idag har jag inte någon direkt favorit blogg. Tycker dock att Kenzas är bra!
Vilka bloggar läser du?
svar: Kenzas & Kissies! Har dock några favoriter av mina läsare med, hihi
Hur länge har du bloggat?
svar: Jag har bloggat i drygt 2 månader.
Vad fick dig att börja blogga?
svar. Jag var nog en utav få personer som inte hade någon blogg till en början. Jag sa till mig själv att jag aldrig skulle skaffa en heller för den delen. Men ni ser ju hur det gick.. det bara började rycka i fingrarna, hihi
Läser du dina läsares bloggar?
svar: Jag brukar gå in på många utav mina läsares bloggar och kommentera, så ja!

Vad är inte okej att ha på sig enligt dig?
svar: Alla är unika, kläder gör oss unika. Men det som inte är okej, är glitter och paljetter en vanlig vardag. På fester kan det vara det som gör att hela outfiten!
Favorit plagg?
svar: Måste nog svara min nya skjorta av Ralph Lauren.
Favorit affär?
svar: Jolina! Blir kär varje gång jag går in dit..

Hur gammal är du?
svar: En fråga som jag har fått 56864 gånger är min ålder. Jag fyller 18 i mars!
Hur mycket väger du?
svar: Fööör mycket..
Vart bor du?
svar: Jag bor i den mest regnigaste staden Borås.
Hur lång är du?
svar: Jag är hela 176,5 cm, men krymper med åren, hihi
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
svar: Om man nu kan ha ett favoritämne i skolan måste jag säga bild. Älskar att sitta och skissa och ha en lektion som man inte behöver studera till.

Intressen?
svar: Jag är nog en tjej som varierar. Ett tag kan fester vara det enda jag tänker på. Men vem gillar inte att sitta hemma och ta det lugnt under en filt med en varm kopp choklad? Men om du menade sport så älskar jag att löpa!
Har du varit ute och sprungit idag?
svar: Eftersom jag har börjat mitt nyttigare liv är jag ute och springer 4 dagar i veckan. Dock prickade du in den dagen då jag inte gjorde det, attans.
Hur ska en kille vara?
svar: Jag tycker personligen att humorn är en viktig egenskap. Intressen kvittar, jag ser det som en chans att lära sig att gilla någonting nytt. Ett plus i kanten om han ser bra ut, hihi v
Vad är de viktigaste egenskaperna hos en kille?
svar: Busig, bra sinne för humor, känslosam men också kärleksam.
Har du pojkvän?
svar: Ja det har jag, han är den mest underbaraste man kan tänka sig <3
Vilka tre saker du aldrig skulle klara dig utan?
svar: Måste nog bli mobilen, datorn och spotify!

Vilken parfym är din favorit?
svar: Just nu är jag beroende av Britney Spears parfym "midnight fantasy"
Vilket land skulle du vilja bo i förutom Sverige?
svar: När jag har tagit studenten tänkte jag bosätta mig i USA i ett år för att plugga där. Det kommer jag förmodligen göra om min käre mor och far är villiga att spendera så mycket på mig, hihi
Vad vill du jobba med sen?
svar: Om du skulle frågat mig den frågan som liten skulle jag sagt PRINSESSA! Men nu är jag inriktad på något som har med mode att göra.
Drömjobb?
svar: Mode designer.
Framtidsdrömmar?
svar: Jag skulle vilja ut och resa mer. Kanske flytta utomlands. Stora drömmar kommer man långt med, tihi
Vad är du mest nöjd med, med sitt utseende?
svar: Vilken svår fråga.. Jag är ganska nöjd med håret och läpparna.
Fanta/cola?
svar: COLA ska det vara!
Varför är Johanna bäst?
svar: Sanningen är ju den att hon inte är det, men söt är hon dock!
Vad har du för kamera?
svar: NIKON D3000
Hej Jessica! Jag har följt din blogg ett tag nu, och du verkar vara en riktig självsäker person! Jag är ganska blyg av mig och har problem med att prata inför folk, har du mer tips för att bli mer självsäker och populär?

Vilken roll har du i skolan, är du den blyga eller pratkvarnen?:)

Snälla svara och fortsätt att blogga, älskar din blogg!

Kram Elin! <3

svar: Hej Elin, tack för dom fina orden. Det här är anledningen till varför jag bloggar, underbara läsare som dig! Men som svar på din fråga måste jag säga att vi är alla olika. Vissa är blyga andra självsäkra. Ibland kan det gå i överdrift till kaxighet. Mitt förslag till dig är att ta för sig, våga prata med nya människor. Blir det fel, så blir det. Det är sånt man kan blicka tillbaka och skratta åt senare i tiden.
Min roll i skolan är nog den blyga om jag ska vara ärlig. Men jag kan även bjuda på mig själv vilket gör att folk ser ens riktiga jag. I bloggen är jag för det mesta mig själv, men somsagt tro inte på allt jag skriver, hihi.
Kram







Kommentarer
Postat av: Lolliiii

fin blogg, kolla gärna min! :)

2010-09-19 @ 16:41:38
URL: http://lollyjo.tk
Postat av: Dennis

sv: hahaha :D

2010-09-19 @ 16:52:24
URL: http://fabulousd.blogg.se/
Postat av: Emil

kan du inte berätta om din pojkvän?, berätta hur han är, vad han heter, hur han ser ut, hur ni träffades o så? :)

2010-09-19 @ 17:12:55
Postat av: liindblaads

Spendera mee like :D hahaha själv jobbade man och på kvällen hade vi födelsedagskalas här hemma :)

2010-09-19 @ 17:31:12
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Dennis

sv: HAHAHA :D

2010-09-19 @ 17:48:59
URL: http://fabulousd.blogg.se/
Postat av: Dennis

sv: ja, jag funderar på ljusbrunt med lite ljusa slingor! men det kommer bli grönt!



och jag blir jätteblek om jag har mörkt hår :(

2010-09-19 @ 18:02:14
URL: http://fabulousd.blogg.se/
Postat av: Dennis

sv: ja det har du rätt i ;)

haha, jag är noga med mitt hår! man kan ju inte se ut hur som helst? :o

det borde alla killar vara! -.-

2010-09-19 @ 18:06:07
URL: http://fabulousd.blogg.se/
Postat av: Emma

Skulle du vilja rösta på mig på http://ghattas.blogg.se/2010/september/nu-borjar-det.html#comment? Min blogg är nummer 6 :D (kopiera länken)

2010-09-19 @ 18:54:22
URL: http://ttypbadhairday.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jessica besviken nu :( jag är liksom bäst :( hehe <3 du är söööt!

2010-09-20 @ 16:53:26
URL: http://johannahjjelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0