2010-04-16

Det datumet säger allt, det var då du och jag officiellt blev bästisar! Kommer ihåg den dagen som om det var igår, det var första gången jag skulle sova över hos dig och det var jätte pirrigt. Vi fick uppleva en "nära döden upplevelse" och skratta tills tårarna började rinna, det är bara du som får mig att må så bra! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, för du är som jag fast några kilo lättare, hehe. Nej men du är så himla underbar och jag trodde inte det fanns någon som du. Tillsammans har vi skrattat, gråtit och bara "varit". Bara genom att säga ett ord vet du vad jag menar, vi har så många minnen ihop och ändå har vi bara känt varandra ett år! Jag skulle kunna skriva flera sidor om hur bra du är Mathilda Johansson, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0