Stan

Slösa pengar
Idag har jag spenderat min dag på stan. Det blev impulsköp på både halsband och ringar, mumma! Fick också beslutsångest när jag stod i provhytten över en tunika. Övertalade sedan mig själv att köpa den. Dröjde dock inte många minuter innan jag återigen var i samma affär med kvittot och tunikan i vardera hand. Jag anser det som vuxet, sparade just 500kr till något annat som jag senare kan slösa på.
Kom ihåg att anmäla er till "veckans blogg".
Vinnaren dras nästa vecka och blir länkad under en veckas tid.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan man anmäla sig till veckans blogg här? :) Jag vill va med och tävla! Kul att du gillade örhängena! Kram Sara

2010-08-18 @ 21:37:20
URL: http://helfestligt.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag vill vara med i veckans blogg

2010-08-18 @ 21:57:40
URL: http://nathaliiekk.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Har jessica blvivit vuxen:) jag är stolt över dig!()

2010-08-19 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0