Fresch

Godmorgon alla läsare!
Hoppas ni har sovit gott och vaknat på rätt sida av sängen så att säga.
För det har jag gjort! Bestämde mig för att göra en underbar morgon
steget bättre genom att göra ett eget litet spa. Vem gillar inte att unna
sig små saker som gör en glad?
Tog en lång dusch och skrubbade mig och smörjde sedan in mig med
(?) för att få en baby len hy. Works every time! Gjorde sedan en egen
ansiktsmask som hjälper mot fet hy. Blev också att smörja in sig med
brun utan sol som jag starkt kan rekommendera.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

"God morgon" kl 14.14 jessica? Haha. Näääär vaknade du idag? Hehe.

2010-08-19 @ 14:47:39
Postat av: Clixo

taack! vad snäll du är, du är jättesöt o har jättefin blogg :D

2010-08-19 @ 14:50:19
URL: http://clixos.blogg.se/
Postat av: sophia

vad har du för kamera?

2010-08-19 @ 16:28:36
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan börja med att säga att du har en jättefin blogg som är intressant att läsa.

Men det jag egentligen skriver för är att på grund av att jag undrar vilken brun utan sol du använder?

Och isåfall vart den går att köpa :)

2010-08-20 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0